Polish (Poland)English (United Kingdom)French (Fr)
Home Nachrichten Relacja ze zgrupowania - Sromowce Wyżne w Pieninach
There are no translations available.

Sromowce Wyżne w Pieninach, ośrodek „Gaździna Oleńka”. Tam ZPiT Gminy Pruszcz Gdański „Jagódki” przebywał na zgrupowaniu artystycznym w dniach 09. - 16. lipca br.
Szlifowanie bieżącego repertuaru, jak i praca nad nowym programem odbywała się w sprzyjających warunkach. Młodzi artyści mieli do dyspozycji przestronne sale, w których odbywały się zajęcia taneczne i wokalne. Próby, zarówno tańca jak i śpiewu odbywały się codziennie. Nie tylko same obowiązki wypełniały harmonogram dnia. Znalazł się również czas na wypoczynek.
- Dużo spacerowaliśmy podziwiając, pełną wspaniałych widoków okolicę. Byliśmy też w Izbie Regionalnej, gdzie m.in. braliśmy udział w warsztatach z rękodzielnictwa, a nie odmówiliśmy sobie również zwiedzenia słynnego Muzeum - Zamek w Niedzicy. I choć pogoda była kapryśna, bo raz żar lał się z nieba, a innym razem płynęły z niego strugi ulewnego deszczu, to humory nas nie opuszczały. Cały czas staraliśmy się promować naszą wspaniała gminę w tym odległym zakątku kraju. Mieliśmy baner oraz materiały promocyjne, dzięki czemu byliśmy widoczni i rozpoznawalni – mówi dyrektor zespołu, Barbara Biedrzycka.

Jagódki zwiedziły również Czorsztyn, przepiękną halę z owcami i pysznymi oscypkami. Zespół odwiedził również Zakopane, nie obyło się bez wycieczki na gubałówkę. Jagódki miały możliwosć podziwiania pięknych widoków także w Szczawnicy.

Zespół zaprezentował się miejscowej publiczności podczas dużego koncertu w uroczo położonym nad Dunajcem amfiteatrze. To był niezwykły i bardzo udany koncert. Dzieciaki dały z siebie wszystko i zebrały niekończącą się „burzę” braw. Tak w skrócie, można opisać występ Zespołu Pieśni i Tańca Gminy Pruszcz Gdański „Jagódki” w dalekich Pieninach.
To było niejako ukoronowanie treningowego wyjazdu na południe Polski. W malowniczym amfiteatrze nad Dunajcem zespół nie tylko pokazał swoje umiejętności, ale też wspaniale promował naszą gminę.